MARY ROSE: Izgubljeni svet užitka in bolečine

Naslovnica izgubljenega albuma (FOTO: Mary Rose, spletna stran).

Zgodbo o domači zasedbi Mary Rose bi lahko brez kančka dvoma uvrstili v rubriko Tako blizu, a tako daleč. Povedano drugače, ko ustvariš ploščo, ki vpliva na številne generacije zanamcev, se spogleduješ z možnostmi za preboj na tuje trge, na koncu pa cankarjansko obtičiš na rodnem Klancu.

Po »uradno slabih« prodajnih rezultatih prvenca Rocks Off (1989/1990), čigar kaseta je presegla 10.000 prodanih enot, so Mary Rose v izdihljajih leta 1993 vstopili v sklepno fazo priprav svoje druge plošče, ki je nosila delovni naslov Pain & Pleasure. Nov album, ki je bil tik pred izidom, prevetrena postava in ponudbe iz tujine (med drugim tudi s strani Ariole in Rolanda), so skupaj ustvarjali sliko, ob kateri bi bil človek težko slabe volje.

A zatišju je kmalu sledil vihar, ki je pokazal, da je imela usoda z bendom diametralno nasprotne načrte. Studio Tivoli, v katerem so se hranili bendovi posnetki, so zajeli ognjeni zublji (3. septembra 1993), ki so povzročili, da so posnete stvaritve izginile z obličja zemlje. Vsaj za nekaj let, ko so le-te v nekoliko osmojeni različici spet ogledale luč sveta.

Posneti album še čaka na svoj izid, vendar bi se to lahko kmalu spremenilo, saj zasedba letos praznuje svoj 30-i rojstni dan, ki, kot nam je v nedavnem intervjuju razkril bendov pevec Žanil Tataj – Žak, ne bo ostal spregledan. Sta pa tekom let luč sveta že ogledali skladbi ‘Farewell’ in ‘Rock ‘N’ Roll Never Dies’, ki ju lahko, prvo v izvorni, drugo v spremenjeni (skladba ‘Križ je s tabo’) različici, slišite na bendovi drugi studijski plošči Feniks (2006).