RYVERTONE: ‘Nore scene, eksotične države, ogromni odri, letala,… idej je še in še’

Ryvertone (Foto: vita Orehek)

Člani zasedbe Ryvertone zase uporabljajo opis: “four guys who play music” preprosto, a točno tisto kar je skupno mnogim svetovno znanim skupinam – vse se začne s preprosto željo po igranju in ustvarjanju glasbe.

Kot predstavniki prihajajoče generacije rockerjev navdih iščejo v priredbah skladb nam najljubših rock skupin danes in včasih. Zasedba, ki jo tvorijo Maj Vrhovec – glavni vokal, Simon Tomažin – bobni, Tilen Lampret – bas, David Bibič – kitara, pa nadaljuje tudi z ustvarjanjem lastnih melodij.


ROCKER.SI: Lep pozdrav, ekipa. Rivertone z Y, skoraj kot Leya z Y od zasedbe Kokosy. Nazadnje smo govorili lansko leto, od takrat pa se je marsikaj spremenilo – največja od teh sprememb je zagotovo vrnitev koncertov. Kakšni koncertni podvigi vas čakajo v prihodnosti in kako se boste spopadli v bitki za nastope?

RYVERTONE: Veselimo se prvega “nesuhega” leta, odkar smo zaradi pandemije izgubili skorajda vse koncerte. Sezono bomo otvorili v Prulčku, načrtujemo pa kar nekaj koncertov, tudi na večjih odrih.

ROCKER.SI: Velika sprememba se je zgodila tudi pri vas, dobili ste novega menedžerja.

RYVERTONE: Na glasbeni sceni veliko pripomorejo poznanstva, ki jih žal nismo imeli, Jan Ostrožnik, naš menedžer, pa ima veliko več izkušenj, poleg povezav. Prevzel je odgovornost dogovarjanja in pogajanja, kar nam omogoča, da se bolj fokusiramo na ustvarjanje glasbe.

ROCKER.SI: Lansko leto ste, kot že rečeno, štartali »znova«. Novo ime in logo – kakšen je bil odziv poslušalcev, je sledilo obdobje prilagajanja?

RYVERTONE: Dobili smo super odziv, kar nas je presenetilo. Pretiranega prilagajanja na novo ime ni bilo, saj je še vedno precej podobno prejšnjemu. Morda le malce bolj modernizirano…

Ryvertone (Foto: osebni arhiv)

ROCKER.SI: Kako ste se prilagodili na več prostega časa v zadnjem letu?

RYVERTONE: Iskreno povedano je ta “novi” čas poniknil hitreje kot med nepandemskim letom. Nekaterim članom je fakulteta pobrala še več časa, smo se pa vseeno več povezovali ob večernem igranju video iger (smeh).

ROCKER.SI: Pri nastajanju prejšnjega videospota je sodeloval del ekipe Perspektiva. Vse bolj poznani so po kvalitetnih videospotih, a vi ste očitno to začutili, še preden so se kot agencija razkrili širši javnosti? Boste nadaljevali z njimi?

RYVERTONE: Pri zadnjem projektu smo se zaradi zasedenosti ekipe Perspektiva morali povezati z drugo snemalno ekipo, kar pa ne spremeni možnosti, da v prihodnosti nadaljujemo s sodelovanjem.

ROCKER.SI: Če bi imeli neomejeno sredstev, kakšen bi bil naslednji videospot? Za katero pesem?

RYVERTONE: Šli bi “all out”. Nore scene, eksotične države, ogromni odri, letala,… idej je še in še. Nastal bi že kratek film (smeh). Pesem pa naj zaenkrat ostane še skrivnost.

ROCKER.SI: Se vam je glasbeni okus v zadnjem času spremenil? 

RYVERTONE: Glasbeni okus zaenkrat ostaja nespremenjen, kar se bo slišalo tudi v prihajajočih skladbah. Navdih pa lahko rečemo, da črpamo kar iz vsakdanjega življenja, ter ga ˝začinimo˝ s kančkom domišljije.

ROCKER.SI: Izvajalec, s katerim bi si najraje delili oder? Tuj in domači bend?

RYVERTONE: Ufff… vsak član bi izbral drugega izvajalca. Imamo tako raznolike okuse, da bi težko prišli do enega izvajalca. Vsekakor pa obožujemo tako domače kot tuje bende.

Ryvertone (Foto: Vita Orehek)

ROCKER.SI: Vse poti vodijo k albumu? Še verjamete v pomen albuma znotraj glasbene industrije?

RYVERTONE: Album nam predstavlja neko uspešno zaključeno obdobje, nek “milestone”. Seveda si želimo čim prej zaključiti tudi trenutni album, ki je v nastanku že nekaj časa. Lahko bi tudi rekli, da z albumom želimo ustvariti in ohraniti tisti ˝hype˝, ki pride zraven.

ROCKER.SI: Koliko materiala imate pripravljenega? Na Spotify je en singel, bo sledilo še več glasbe?

RYVERTONE: Ja, na Spotify smo objavili le angleško pesem, saj bo tudi prihajajoči album v angleščini.

ROCKER.SI: Ostajate v angleškem jeziku?

RYVERTONE: Pa ja. Ob izidu pesmi ‘Every Day I See You’ smo spoznali, da imamo veliko poslušalcev v tujini, kar se je pokazalo tudi na nemškem internacionalnem radiu, kjer je pesem ˝prilezla˝ med najboljših 20 pesmi v letu 2020.

ROCKER.SI: Spregovorite o kreativnem procesu. Pot od ideje in zametka skladbe, do kreacije in potem snemanja, je dolga. Šele potem sledita mix in mastering. Koliko časa traja povprečno pri vas? Na kakšen način delujete, ustvarjate kampanjsko ali enakomerno razporejeno?

RYVERTONE: Nastajanje novih skladb traja od enega tedna pa vse do leta in več. Nekatere zametke skladbe odkrivamo med brskanjem  po starih posnetkih na telefonih.  Veliko pripomore tudi poslušanje glasbe naših idolov, ki močno vpliva na celoten proces ustvarjanja. Ustvarjamo bolj kampanjsko, seveda pa si želimo ustvarjati glasbo kot službo. Ampak je trenutno to finančno še nemogoče.

ROCKER.SI: Kje oziroma kako ste nabrali največ poslušalcev in sledilcev? Hiter ogled družbenega omrežja kaže na relativno visoko število všečkov, v primerjavi z drugimi bendi na podobnem nivoju glede opravljenega staža? Publiko imate torej zagotovljeno, le še priložnosti, da se predstavite širši množici manjka?

RYVERTONE: Zaradi ustvarjanje angleške glasbe imamo mešano publiko. Tako domačo kot tujo. Lahko bi rekli, da nam glasba v angleškem jeziku pomaga pri pridobivanju širšega občinstva.

ROCKER.SI: Kaj bi želeli sporočiti našim bralcem?

RYVERTONE: Hvala vam za vso podporo in pa upamo, da se kaj kmalu srečamo na koncertih. Do sedaj smo imeli zanimivo in razgibano pot, ki jo nameravamo še nadaljevati.