
Virus Covid-19 se neusmiljeno siri po vsem svetu in je dobesedno ustavil javno življenje. Okuženih je že več kot 472.381 ljudi, virus pa je bil usoden že za 21.304 ljudi.
Lotila sta se ikoničnih naslovnic albumov
Ustavila se je tudi glasbena industrija, kljub težkim časom pa nas številni domači in tuji glasbeniki vedrijo s koncerti preko spleta. V podjetju za grafično oblikovanje Activista pa so naredili serijo klasičnih rock albumov, ki so jih nekoliko preoblekli, s tem pa so želeli poudariti pomen socialnega distanciranja med trenutnim izbruhom koronavirusa. Priporočeno je, da je med ljudmi namreč vsaj 2m razdalje, da bi s tem preprečili hitro širjenje virusa.
Med drugim so se lotili tudi kultnega albuma ‘Abbey Road‘ legendarne zasedbe The Beatles in številnih drugih. Projekta sta se lotila direktor Paco Conde in tekstopisec Beto Fernandez.
Conde pa je ob tem povedal: ‘Prvotna ideja je bila, da bi se lotili filmskih postrov. Ampak smo menili, da bi bile naslovnice albumov lahko preprosta vizualna rešitev. Glavno merilo je bilo, da mora biti naslovnica albuma dovolj ikonična, da bi jo ljudje po vsem svetu prepoznali le z enim pogledom. Če ne drugega, smo s temi naslovnicami vsaj nasmejali ljudi. Hkrati pa smo poslali tudi jasno sporočilo: pomembnost ohranjanja razdalje med ljudmi. Kot je dejal moj prijatelj: bolje, da smo šest metrov narazen, kot pa šest metrov pod zemljo.’