Dolgo pričakovana nova izdaja Gibonnija je od včeraj na voljo na vseh digitalnih platformah, CD pa bo naprodaj od petka, 25.junija.
Na kratko o albumu ‘U po’ ure’
Potem ko je skladba ‘Kiša (Z’Naab)‘ zavzela radijske postaje in potrdil, tako kot vsakič doslej, da gre ob Gibonniju za avtorja in izvajalca, čigar nove pesmi je vredno čakati, je od danes Gibonnijev mini album ali EP ‘U po’ ure‘ na voljo na vseh svetovnih digitalnih platformah.
Na ‘U po’ ure‘ Gibonni predstavlja pet novih pesmi, pet zgodb, s katerimi bomo na novo tolmačili in vedno na novo našli svoje življenje, pet singlov drugačnega vzdušja in zvoka, a hkrati spet pet pesmi s prepoznavnimi besedili, s kakršnimi je že zdavnaj zgradil in potrdil svojo glasbeno delovanje. Le ta že desetletja veljajo kot nekaj običajnega za glasbeno sceno.
Kot mojster v verzih si je Gibonni že prislužil mesto v obvezni šolski literaturi ob boku Hannibala Lucića, zdaj pa je pred nami zbirka, s katero znova visoko dviga lestvico – ne za konkurenco, ampak kot že nekaj časa, kar samemu sebi.
‘U po’ ure‘ se prične s singlom ‘Kiša‘, stadionsko rock himno, ki je zdaj že dodana na seznam njegove bogate zbirke uspešnic, v kateri Gibonni s svojim prepoznavnim besedilom povezuje Dalmacijo in Afriko. V njej so sodelovali gostujoči glasbenik Haddis Alemayehu Haddinqo – ki igra na tradicionalni etiopski godalni inštrument ‘masinqo’ – in pevci zbora Etiopian Moseb iz Adis Abebe, z dodatno podporo zbora župnije sv. Peter Nkeyema v Zambiji.
‘Pijesak nošen vjetrom‘ odpre močna kitara Vlatka Stefanovskega, ki je od konca devetdesetih let stalni sodelavec na Gibonnijevih albumih. V kombinaciji s svetovno znano ritmično sekcijo, ki smo jo slišali na ‘Mirakulu‘ in jo sestavljata basist Pino Paladino ter bobnar Manu Katche, je ‘Pijesak nošen vjetrom’ prava tour de force / prikaz moči vrhunske ekipe glasbenikov, rasna rock pesem in eden izmed bodočih koncertnih favoritov. Z violino velikega Marka Ramljaka in impresivnim zvokom masinqua, za katerim ponovno stoji Haddis Alemayehu Haddinqo, smo ponovno v vodah svetovne glasbe, ki se spet zlije v dinamično ‘pjesmu divlju’, pravo rock himno, za katero ni dvoma, da vam že takoj ne bi zlezla pod kožo.
Nobenega dvoma ni, da so balade področje, na katerem Gibonni prepričljivo prevladuje že od ‘Cesarice‘, ki je ravno – prva v seriji – mojstrovin, ki so mu prinesle zasluženo mesto v družbi velikih hrvaških tekstopiscev. ‘Lažu fotografije‘ je ena tistih pesmi, pri kateri se boste po vsakem predvajanju vrnili na njen začetek in ki bo vsaj za trenutek ustavila svet okoli vas.
Skupaj z uglednimi instrumentalisti, jazz pianistom Matijo Dedićem in kitaristom Yogijem Lonichom, ki jih tokrat spremljajo člani Gibonnijevega benda, kitarist in producent Nikša Bratoš, basist Marko Reljanović in bobnar Branimir Gazdik ter Simfonični orkester HRT, imamo pred sabo pesem, ki je verodostojni naslednik velikih balad, kot so ‘Nisi više moja bol‘, ‘Tajna vještina‘ ali ‘Divji cvit‘. Ali potrebujete še boljše priporočilo?
‘Mlijeko proliveno‘ je še ena pesem, ki nas trenutno teleportira na enega od Gibonnijevih koncertov, ki jih tako nestrpno pričakujemo, kot ta mini album.
Ta zanesljivo novi hit singel je znova odigral Gibonnijev bend, vključno s klaviaturistom Masseyo Kovačevićem in Yogijem Lonichom na kitari, s katerim na isti instrument igrata sam Gibonni in Nikša Bratoš. Pesem ‘Mlijeko proliveno‘ bo imela najkrajšo pot do srca Gibonnijeve publike, ki jo bo nedvomno čustveno prepoznala že s prvimi takti in verzi …
‘U po’ure‘ zaključi hipnotična, blues in evangelijsko prepletena ‘Ko si da si‘, oda ženski lepoti in moči, močna balada temnega sijaja. Glavni glasbeni prispevek sta pripravila sam Gibonni in Nikša Bratoš, producent in soaranžer vseh pesmi. Ta, kot tudi vseh pet pesmi, so nova potrditev Gibonnija kot avtorja in izvajalca, ki bo s to izdajo sprožil le eno reakcijo občinstva. Tisto isto, s katero se končajo vsi njegovi koncerte – ‘Hočemo še!’