Direktor Spotifyja: “Če izdaš glasbo na tri do štiri leta, ne smeš pričakovati, da bo dovolj”

Daniel Elk Spotify CEO (Foto: Bloomberg)

V mnogo pogledih je Spotify kot nalašč za dobre glasbe željne uporabnike in pa izvajalce, ki želijo, da se njihova glasba predvaja po celem svetu. Ampak od prihoda na trg leta 2008 je dobil slab sloves zaradi nizkih izplačil. Ponavadi se številke gibljejo manj kot cent na eno predvajanje (včasih tudi $0.00348 na predvajanje).

Mnogi bolj znani glasbeniki so kritizirali švedsko podjetje, ki naj bi sicer podpiralo glasbenike, vključno s pevcem skupine Radiohead, Thomom Yorkeom. Ta je Spotify oklical za “zadnji obupan prdec umirajočega telesa.” Ampak Spotify vztraja pri tem, da ni problem v izplačilih, temveč v tem, da so glasbeniki premalo aktivni.

“Čeprav glasbeniki ne hvalijo javno Spotifyja, statistika kaže, da so kar zadovoljni z izplačili. V privatnih pogovorih so zadovoljni. Vse več je takih, ki lahko kar dobro služijo. Nekateri pa so bili priljubljeni včasih, danes pa jim ne gre, saj ne moreš posneti skladbo na tri do štiri leta. Ne smeš pričakovati, da bo to dovolj. Nenehna kreativnost je potrebna in pa komunikacija z občinstvom. Vse je v delu. Resnično čutim, da tisti, ki niso zadovoljni, so tisti, ki glasbo ustvarjajo na način, kot se je ustvarjala pred časom.”