
Kot se je izkazalo, je bil pevec Brian Johnson popolna izbira za pridružitev skupini AC/DC po smrti Bon Scotta. Vendar pa je pevec potreboval dodaten zagon, da se je pridružil skupini – zagon v obliki reklame za sesalnik.
Johnson je svojo zgodbo, kako se je pridružil skupini AC/DC, povedal na svojem YouTube kanalu Brian Johnson TV. Razkril je, da ga je sprva s skrivnostnim telefonskim klicem kontaktirala ženska z nemškim naglasom in ga prosila, naj pride v London na avdicijo za neimenovano skupino.
Razložil je, da je najprej okleval in izjavil: “Opekel sem se že pri skupini Geordie (skupina iz Velike Britanije, kjer je Johnson sodeloval na vokalu), kjer sem bil tri leta, vrnil sem se pa brez centa v žepu. Ta napaka se ne bo več ponovila.” Toda ženska je vztrajno vztrajala in je Johnsonu dala slutiti, da gre za AC/DC, vendar je kljub temu zavrnil. “Rekel sem: ‘Odličen bend so, vendar imam 32 let in sem pretekel datum prodaje. Ne bo jih zanimalo. Škoda potovanja,'” je dodal pevec.
Toda kmalu po tem telefonskem klicu je do Johnsona pristopil Andre Jacquemin, ki je delal pri filmih o Monty Pythonu. Ponudil mu je finančno pogodbo, da bi zapel v reklami za Hooverjev sesalnik, njegov studio pa je bil v Londonu. Z novo finančno spodbudo je Johnson poklical ženo nazaj in se dogovoril za sestanek s člani skupine AC/DC, medtem, ko bo snemal oglasa v mestu. Srečanje v slaščičarni se je spremenilo v takojšnjo povezavo in Johnsonova življenjska odločitev je prinesla enega največjih albumov v zgodovini rocka.
Johnson je po albumu Back in Black zapel še na 10 studijskih albumih, najnovejši pa je album Power Up iz leta 2020.