ANNA CALVI: ‘Tommy’ (2022)

Foto: Domino Recording Company, promo
Foto: Domino Recording Company, promo

Čeprav je Anna Calvi z ustvarjalci serije Peaky Blinders začela sodelovati razmeroma pozno, je opravljeno delo do dobra zaznamovalo njeno ustvarjanje. Med drugim tudi v obliki EP-ja, s katerim se je glasbenica dokončno poklonila sagi o vzponu (in padcu?) Thomasa Shelbyja (Cillian Murphy) in njegovega klana.

Pregled skladb

Calvijeva z zbirko štirih pesmi vnovič dokazuje, da ji glas in igranje kitare še kako služita. Ravno tako ustvarjanje avtorskega materiala, saj novi skladbi (sploh ‘Ain’t No Grave’) suvereno stojita sami zase tudi izven njune prvotne rabe. Z vidika produkcije velja napisano tudi za neuporabljeni priredbi, ki ostajata v senci predhodnic. Naslovna ‘Red Right Hand’ je namreč že sama po sebi dovolj temačna, zaradi česar izvajalka s svojo verzijo skladbi ni dodala ničesar novega. Upočasnila tempo in raztegnila vmesne glasbene vložke, ki se bodo na koncertih zagotovo spremenili v dolge instrumentalne orgije, kar pa je tudi vse. Čeprav zveni ‘All The Tired Horses’ boljše kot prejšnja priredba, ta ne more pobegniti prekletstvu morečega blodenja Dylanovega originala. Ne glede na uspešen skok v sodobnost je osnova preveč dolgočasna. Po drugi strani pa je ta (v izvedbi Lise O’Neill) v zaključni epizodi serije vseeno presneto dobro opravila svoje delo. Morda je le šibkejša v smislu samostojne rabe? Nima tolikšnega značaja kot na primer nesmrtna ‘Love Theme from The Godfather’?

Gledan kot celota predstavlja EP spodoben poklon sagi o britanskih gangsterjih, hkrati pa tudi kakovostno olajšanje čakanja na novi album. Če se bo temačnost nadaljevala tudi v bodoče, ne bomo razočarani!

Ocena: 3,5/5

Seznam skladb

  1. Ain’t No Grave
  2. Burning Down
  3. Red Right Hand
  4. All The Tired Horses