Vstop v novo desetletje Cooperju ni prinesel veliko užitkov. Kajti poleg vstopa v obdobje nejasnosti in padca popularnosti je takratno obdobje izvajalčeve kariere zaznamovala še ena stvar. Pretirana uporaba drog in alkohola, ki je povzročila, da si je Alice iz spomina izbrisal kar nekaj poglavij svojega življenja. Plošča Flush the Fashion je izšla leta 1980 pri založbi Warner Bros. Mesto njenega producenta je prevzel Roy Thomas Baker, javnosti verjetno najbolj poznan kot producent zgodnjih albumov zasedbe Queen.
Pregled skladb
Kot prvi lahko prisluhnemo skladbi “Talk Talk”. Cooperjevi priredbi ameriških protopunkerjev Music Machine. Spodobna ohranitev prvotnega genskega zapisa, ki mu je Alice dodal velik del sebe, vse skupaj pa nato še dodatno začinil s takrat popularnimi glasbenimi vragolijami. Solidnemu uvodu sledi “Clones (We’re All)”. Zanimivo in drugačno. Dokaz, da si je Alice v tistih časih prizadeval ostati pomemben tudi v novi dobi. “Pain” predstavlja vrnitev v zlate čase Coopejevih začetkov. Skladba na mestu. Naslednji eksperiment sliši na ime “Leather Boots”. Skladba, kjer si je izvajalec domišljal, kako bi bilo, če bi bil policist, ki bi lahko mučil zlikovce. Če vas je kdaj zanimalo, kako bi zvenel križanec med novim valom in rockabillyjem, imate zdaj priložnost. “Aspirin Damage” nadaljuje album. Prijetna albumska skladba in duhovita izpostavitev problema vedno večje odvisnosti od raznoraznih tablet, ki je aktualna tudi danes. Zakaj ni Alice v takšnem slogu vztrajal dlje časa?
Z “Nuclear Infected” se izvajalec slogovno zelo približa The Ramones. Še ena prezrta klasika s temačnim, hkrati pa zelo duhovitim besedilom; lastnost, ki jo je moč zaznati na celem albumu. Tako preprosto, a tako učinkovito. Za “Grim Facts” in “Model Citizen” bi lahko rekli nekaj podobnega, saj se ti bistveno ne razlikujeta od svoje predhodnice. Predzadnje mesto na album zasedba “Dance Yourself to Death”, še ena izmed tistih, ki bi lahko ob ustrezni promociji postale večje uspešnice. “Headlines” poskrbi za dostojno slovo izvajalčevega petega samostojnega studijskega albuma.
Flush the Fashion tudi po štirih desetletjih ostaja zanimivo poslušanje. Kajti čeprav je album postregel zgolj z enim uspešnim singlom, in sicer “Clones (We’re All)”, gre za krivično prezrt izdelek, ki bi ga Alice lahko večkrat vključil v svoj koncertni repertoar.
OCENA: 4/5