STONE TEMPLE PILOTS: ‘Stone Temple Pilots’ (2018)

Vir: Google

Zadnja petletka nedvomno ni bila prijazna do zasedbe Stone Temple Pilots. Odhod in kasnejše dokončno slovo Scotta Weilanda, kasneje pa tudi njegovega začasnega naslednika Chesterja Benningtona sta zagotovo dogodka, ki ju bo bend skušal čim prej shraniti v svojo podzavest in se zazreti v prihodnost. Iti naprej.

 

Nov album po osmih letih

Eden od načinov žalovanja je tudi delo. V studiu, v našem primeru. Zasedba Stone Temple Pilots se je namreč osem letu po izidu svojega zadnjega studijskega albuma vrnila z novim, še enim istoimenskim albumom, ki je znova nastal pod producentsko taktirko bratov DeLeo. Vprašanje, če gre pri tem še za eno simbolično reinkarnacijo, prepuščam vam.

Zavedam se, da so vsi, sploh novi, začetki vedno težki. Vendar, ali je potrebno že takoj na začetku udariti z nečem, kot je “Middle of Nowhere”? Skladbo bi res morali odvreči sredi ničesar. Če preživi ali ne, koga briga.

‘Guilty’ je še en brezidejni izdelek, ki tako kot njegov predhodnik tava sredi ničesar.

‘Meadow’ je ob svojem izidu nedvomno veljala za prijetno presenečenje. A kaj, ko je tresenju gore sledilo rojstvo miši. Biti najboljši med najslabšimi, ne pomeni tudi dejanske kvalitete.

‘Just a Little Lie’, ste prepričani, da je izdaja TAKŠNE skladbe, kaj šele plošče, res samo majhna, da ne rečem bela, laž?

‘Six Eight’ je ista. Zakaj ne morata brata DeLeo tako kot Jimmy Page delati ponatise ponatisov bendovih zgodnjih albumov?

‘Thought She’d Be Mine’ je nedvomno najboljša skladba na albumu. Vendar, znova, ali si res dober, če si najboljši med nižjeligaši?

‘Roll Me Under’ že kar sama po sebi kliče po graji. Mučenja res ni nikoli dovolj, saj je tu že ‘Never Enough’.

The Art of Letting Go’ je nedvomno najbolj ironična stvaritev na albumu, saj bi morala brata DeLeo že dolgo nazaj pokopati svoj bend, in začeti znova. Po drugi strani pa, položnice je potrebno plačati in ime Stone Temple Pilots se še vedno prodaja.

‘Finest Hour’, pravite? No, če bi združili premore med skladbami na albumu, bi zares dobili njegov vrhunec.

‘Good Shoes’? Poleg plošče bi nedvomno morali dobiti par dobrih čevljev, že zaradi kompenzacijske vrednosti.

Ploščo zaključuje ‘Reds & Blues’, ki ne odstopa od albumovih standardov.

Nauk, ki bi ga lahko potegnili iz napisanega? Bend stopa po poti The Doors, le da pri zadnjih pevec ni umrl pred svojim odhodom iz benda. Kajti tudi zadnji so poskusili nadaljevati, in to s kar dvema studijskima albumoma. A kaj, ko so nekateri čevlji pač preveliki.