Festival Pivo in cvetje navdušuje v vseh pogledih

Foto: Marko Alpner

51. izvedba festivala Pivo in cvetje je postavila nove mejnike ter dodatno utrdila vodilno mesto festivala v slovenskem turističnem, glasbenem, kulturnem in družabnem prostoru. Vsi merljivi festivalski podatki so rekordni.

Dvignimo roke v zrak! Foto: Marko Alpner.

Vse okoliščine, naravne, organizacijske in vsebinske, od katerih je odvisna uspešna organizacija festivala, so se tokrat sestavile v najuspešnejši festivalski projekt do sedaj. Kar 135 tisoč obiskovalcev, ki so popili več kot četrt milijona festivalskih vrčkov piva po 0,5l, sta zgolj dva osnovna podatka letošnjega festivala.

Sicer pa še: 50 glasbenih koncertov na petih odrih, glasbeniki iz 17 držav, med njimi nekaj pravih globalnih zvezd in žlahten izbor domačih ter regijskih, štiri razstave, okoli 30 spremljevalnih dogodkov s področja kulture, etnografije in športa, 2000 gostov v kampu, ki se je zato razlezel po travnatih površinah izven njegovih meja, 160 akreditiranih novinarjev, med njimi tudi iz Hrvaške in Srbije – to je še nekaj dodatnih dejstev, ki utrjujejo vodilno mesto in vlogo festivala Pivo in cvetje v slovenskem turističnem, glasbenem, pa tudi kulturnem in družabnem prostoru.

Zvezde festivala – Europe. Foto: Marko Alpner.

Festival vsako leto obiščejo številni ugledni gostje s področja gospodarstva in tudi politike, kar potrjuje, da postaja tudi stičišče interesov, ki lahko vodijo v dobre in ustvarjalne rešitve.

Hkrati pa festival ostaja najpomembnejša in najodmevnejša letna trženjska akcija Pivovarne Laško, ki maksimira promocijske učinke tako na ravni korporativne, kot tudi izdelčnih blagovnih znamk. S tega vidika ostaja festival Pivo in cvetje tudi edinstven slovenski projekt.

Organizator festivala Pivovarna Laško, se zahvaljuje vsem, ki so tej prireditvi dali svoj osebni pečat, obiskovalcem, krajanom in krajankam Laškega, partnerjem in sodelavcem v projektu ter sporoča, da se priprave na festival Pivo in cvetje 2016 pričnejo že – danes.